Planificarea nuntii nu este deloc o sarcina usoara, in ciuda faptului ca va pregatiti pentru unul dintre cele mai importante momente ale vietii. Inevitabilul se va intampla si vor exista intotdeauna cateva lucruri care va vor lua prin surprindere. Tocmai de aceea, este recomandat sa va pregatiti sufleteste pentru a face fata acestei perioade si mai ales, sa functionati impreuna ca o echipa. Oricat de uniti sunteti in viata de cuplu, organizarea nuntii itrebuie sa va apropie si mai mult, astfel incat petrecerea de nunta sa fie cu adevarat o celebrare a iubirii voastre. Pana acolo, va atragem atentia astazi asupra catorva aspecte din organizarea nuntii care va vor surprinde si care, intre noi fie vorba, va vor pune rabdarea la incercare.

 

  1. Organizarea unei nunti mai mici presupune acelasi efort ca organizarea unei nunti de amploare.

 Cele mai importante diferente dintre o nunta mica si o nunta mare vor fi cantitatile si, implicit, costurile. Volumul de munca si de efort depus va fi acelasi, indiferent ca la eveniment vor participa 50 sau 350 de persoane. Florile, decoratiunile, salonul, rochia, costumul, toate acestea sunt lucruri care necesita cautare atenta, selectii si decizii peste decizii, indiferent de numarul de invitati.

 

organizare-nunta

 

  1. Vorbiti despre nunta mai mult decat va dati seama

Si pe buna dreptate, avand in vedere faptul ca este unul dintre cele mai importante momente nu doar din viata de cuplu, ci si pentru fiecare mire si mireasa in parte, ca indivizi. Tocmai de aceea, veti simti nevoia sa impartasiti din gandurile voastre in ceea ce priveste acest eveniment cu toate persoanele apropiate. Mai mult de atat, e foarte posibil ca orice referinta exterioara despre o alta nunta sa va impinga la discutii despre invitati, costuri si aranjamente.

 

3. Va veti face griji pentru lucruri carora pana acum, nu le-ati dat importanta.

Numarul de scaune, culoarea fetelor de masa sau numarul de servete de panza sunt lucruri la care putini dintre noi se vor gandi de doua ori, insa in cazul mirelui si a miresei, acestea vor deveni obiecte pe care le vor numara, le vor aseza si le vor intoarce pe toate partile, asa cum nu au facut-o niciodata pana in acel moment.

 

  1. Cele mai mici detalii va vor face incredibil de fericiti

 Daca nu ai crezut vreodata ca florile te pot face sa plangi de fericire, atunci trebuie sa te pregatesti sufleteste. Organizarea unei nunti poate fi un carusel emotional atat de intens incat indeplinirea celor mai marunte sarcini poate aduce o satisfactie nebanuita si nu o data se va intampla ca cel putin cineva din familie sa verse lacrimi de fericire, daca nu cumva chiar mirele sau mireasa pentru obtinerea unui anumit model de pahare sau pentru ca veti avea candy bar de la cofetaria preferata.

 

  1. Va veti lovi de cheltuieli neprevazute

De fapt, abia dupa marele eveniment veti putea trage linie cheltuielilor. Pana atunci, in orice clipa este posibil sa apara lucruri pe care nu le-ati prevazut si pentru care veti fi nevoiti sa gasiti solutii. Din fericire, atunci cand vine vorba de zona nuntilor, exista numeroase solutii creative care pot inlocui variantele mai costisitoare.

 

6. Certurile intre mire si mireasa sunt aproape inevitabile

 Oricat de bine ar functiona cuplul ca o echipa, la un moment dat, gusturile si parerile diferite se vor lovi cap in cap. In special atunci cand nervii sunt incordati si timpul limitat, aceste mici dispute pot lua proportii mai mari decat in mod obisnuit insa pot fi folosite in mod constructiv daca din aceste ciocniri de opinii se nasc idei noi care sa impace toate gusturile.

 

  1. Absolut toata lumea are o parere despre nunta

 Organizarea unei nunti poate fi, pentru cei din jur, un prilej pentru a-si aminti propriul eveniment fericit sau pur si simplu, o ocazie de a-si spune parerea. Si absolut toata lumea are o parere si cunoaste o matusa care are un var frate cu un DJ nemaipomenit si tot asa. Desi este important sa va consultati cu persoanele de incredere din jurul vostru, solutia finala este ca deciziile sa fie luate abia dupa ce ati ajuns la o idee comuna in cuplu sau sa va consultati cu un event planner dedicat, lucru care poate rezolva toate neajunsurile si va poate scuti de toata aceasta bataie de cap.