Pentru a avea o silueta frumoasa si pentru a fi sanatoasa in fecare zi, nu doar in ziua nuntii, o simpla dieta nu este suficienta. Aceasta trebuie transformata intr-un stil de viata sanatos care sa includa miscare si multa hidratare zilnica.

Atunci cand iti propui sa incepi o dieta inainte de nunta, trebuie sa iei in calcul un factor foarte important: rochia. Daca ti-ai achizitionat deja rochia visurilor tale, o schimbare drastica a greutatii o poate face imposibil de purtat. De aceea, ideal ar fi sa atingi greutatea pe care ti-o doresti, abia apoi sa iti cumperi rochia perfecta. Mai jos urmeaza o dieta care garanteaza scaderea treptata in greutate, nu este o dieta minune prin care sa dai jos 10 kilograme intr-o saptamana, kilograme pe care apoi sa le pui la loc, poate indoit.

Respecta indicatiile din aceasta dieta, fa-ti regulat controale medicale, hidrateaza-te cu cei doi litri de apa zilnici si nu uita de importanta sportului. In ceea ce priveste lactatele prezente in dieta, acestea nu trebuie sa fie light pentru ca de multe ori, pot contine indulcitori artificiali. Sunt permise cele care au in jur de 2% grasime, plus sau minus cateva grame. In fiecare zi se vor servi 3 mese principale cu gustari intre ele, astfel incat senzatia de foame nu iti va da batai de cap.

dieta-miresei

 

Ziua 1

Micul dejun: 200 ml de lapte cu cereale fara zahar, cacao, fulgi de ciocolata sau fructe confiate. Acestea pot fi inlocuite cu fulgi de ovaz sau de porumb.

Gustare: citrice sau o banana. Daca ai probleme cu aciditatea, atunci banana este cea mai buna gustare pentru tine. Daca preferi, o poti inlocui cu unul sau doi morcovi cruzi.

Pranz: 300 gr de carne de pui la gratar sau fiarta, de preferat piept de pui insa poti manca si o pulpa daca este gatita fara piele si curatata de grasime. Alaturi poti pune o garnitura de salata de cruditati fara maioneza cu o lingurita de ulei de masline.

Gustare: 1 banana sau morcovi

Cina: 300 gr de salata din legume cu o lingurita de ulei de masline, condimente, ierburi si branza slaba de vaca.

 

 

Ziua 2

 

Micul dejun: 250 ml ceai in care poti pune o lingurita de miere, o felie de paine neagra, 100 gr de branza de vaca si un fruct. De preferat ar fi o banana, pentru a nu avea probleme cu aciditatea insa daca poti manca orice alt fruct dimineata, poti rontai un mar.  Evita insa strugurii pentru ca au un continut ridicat de zahar.

 

Gustare: un fruct sau un iaurt mic cu 2% grasime

Pranz: 250 ml de supa de legume fara ulei (fara fasole sau cartofi) si o salata de baby spinach sau ruccola

Gustare: un mar, o banana sau morcovi

Cina: 250 gr sana sau iaurt 2% grasime, alaturi de care poti pune o felie de paine neagra.

 

Ziua 3

Mic dejun: 200 ml de iaurt, sana, kefir sau lapte batut cu 2% grasime. Poti presara in produsul ales si cativa fulgi de porumb.
Gustare: Poti incerca un mar copt la cuptor cu scortisoara, un strop de vanilie sau rom. Nu ii pune zahar sau stafide. Daca nu esti adepta acestui preparat, opteaza pentru obisnuita banana sau morcovi.


Pranz
: 200 g de carne de pui sau curcan fiarta sau la gratar. Poti consuma o garnitura formata din 250 de grame de salata de legume iar la desert o mandarina, portocala sau o mana de cirese. Salata nu trebuie sa contina niciun fel de maioneza sau sos, ci poti picura in ea un strop de ulei de masline.

Gustarea: o portocala mare.

Cina: 150-200 gr de branza de vaci alaturi de care poti pune 250 gr de rosii si castraveti, fara ulei sau alt dressing.

 

Ziua 4

Micul dejun: 200 ml fresh de portocale si o mana de nuci. Daca ai probleme cu aciditatea, poti renunta la sucul de portocale in favoarea unei cani cu lapte.


Gustare:
1 banana

Pranz: 250 ml supa de legume fara ulei, cartofi si fasole. daca nu iti surade, o poti inlocui cu  300 gr de salata de legume cu branza sau ou. Atentie, nu adauga si ou si branza!

Gustare: un fruct sau un iaurt cu 2% grasime.

Cina: Trage o caserola mica de ciuperci la foc foarte iute, eventual cu un catel de usturoi si o mana de verdeturi, de care vrei tu. Poti picura un strop de ulei de masline si condimentele naturale preferate.

 

 

 

Ziua 5

Micul dejun: 150 ml cafea neindulcita, cu putin lapte 2% grasime si o felie de paine prajita cu un strop de unt.

Gustare: 1 mar sau o banana


Pranz:
2 rosii sau ardei umpluti cu branza de vaci si verdeturi.

Gustare: 1 fruct exotic, kiwi sau mandarina.

Cina: 250 ml de ceai si o felie de paine neagra cu 100 gr branza de vaci.

 

Ziua 6

Micul dejun: 100 gr de branza de vaci si doua felii de paine neagra prajite.

Gustare: o banana.


Pranz:
300 gr de salata de cruditati fara maioneza la care poti adauga o lingurita de ulei de masline pe care o poti inlocui cu 250 de carne fiarta de pui sau curcan cu o rosie sau un ardei.

Gustare: manaca un iaurt si un fruct de care vrei tu.


Cina
: Un ou fiert cu 100 gr de branza de vaci si un ardei gras.

 

Ziua 7

Mic dejun: 250 ml ceai verde, de musetel sau tei neindulcit si o felie de paine neagra pe care poti sa pui o lingurita de dulceata.

Gustare: un fruct sau iaurt cu 2% grasime

Pranz: 250 – 300 gr de carne de vita sau piept de pui la gratar cu salata de legume fara sos sau ulei.

Gustare: 1 fruct

Cina: 1 cartof de 150-200 gr copt cu ierburi si un strop de ulei de masline. Alaturi de el poti servi o cupa de ciuperci, dovlecei si vinete trase pe gratar, fara ulei.